Gebitsprotheses

Gebitsprotheses

Klik op onderstaande onderwerpen voor meer informatie. Heeft u interesse in een klikgebit? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan. Heeft u al een prothese? Plan hier uw jaarlijkse controle.

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartsenteam De Besterd? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 17:30
dinsdag08:00 - 17:30 | 18:00 - 20:30
woensdag08:00 - 17:30
donderdag08:00 - 17:30
vrijdag08:00 - 16:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Goirkestraat 37
Tilburg 5046GD
Route

Patiëntervaringen

4380 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

goede behandeling zoals altijd

kennis van zaken en goed inzicht

Prima behandeling.

Prima behandeling.

Prettig en correct.

Een professionele ervaring. Ik was op mijn gemak.

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk en meedenkend

Uitstekende, grondige behandeling

Grondige aanpak mondhygieniste

Kundige zorg met aandacht

Met een klacht gebeld en kon snel komen. Zorgvuldige behandeling waarin men kennis had van voorgeschiedenis.

fijne dienstverlening

-

Heel goed en fijn

Grondig en professioneel

Prima

Prima, erg vriendelijk

Goed, maar...

Mijn Tandarts is fijne vrouw. Alleen als je naar de kosten vraagt van een bepaald product krijg je een schatting(ook dat snap ik wel)maar als de bedragen zijn van 800 tm 1000 euro en je krijg een begroting thuis van 2200 euro dan sta je weleven te kijken van klopt dit wel.... en vertrouw je de boel niet zo.

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

Voel me zeer prettig bij Miranda

mirada lopic is een fijne tandarts! neemt de tijd voor je!Een dikke 10!

Prima geholpen.

Wordt altijd prettig geholpen en op een vriendelijke manier door een jonge dame die aan het afstuderen is voor tandheelkunde.

Goede behandeling

Toen ze mijn angst zagen, werd ik netjes gerustgesteld en dat ging de hele behandeling zo.

Uitstekend

Gerustgesteld, goede uitleg, bekwame arts en assistente, goede ligstoel.

Vakkundig behandeld

De afspraken voor mij waren uitgelopen en heb 20 minuten in de wachtkamer gezeten, maar ik kreeg bij mijn behandeling alle aandacht en tijd. Ik werd niet "afgeraffeld" en kreeg een vakkundige behandeling

Vriendelijk

Vriendelijk

Prima

Goed

Prima volgens afspraak geholpen

Na het afbreken van een deel van een vulling afspraak voor snel herstel kunnen maken. Vulling is weer prima hersteld

De tandarts werkt zeer professioneel en rustig en zachtmoedig

Goed

Geweldig

Super behandeld, uitstekend werk verricht!

Prima

Goede uitleg gehad en mij vodoende informatie gegeven om te beslissen wat ik wilde laten doen.